Tema: Re: Reikia patarimo is hardwaristu
Autorius: 4r
Data: 2019-05-09 14:33:35
konfigūracija 2018/12men.

https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/komponentai/procesoriai/amd_ryzen_5_2600_34ghz_16mb_wwraith_stealth_cooler_box_yd2600bbafbox
https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/komponentai/pagrindines_plokstes/asus_prime_b450ma
https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/atmintis_hdd_ir_ssd/kietieji_diskai_ssd/crucial_mx500_1tb_m2_ssd_ct1000mx500ssd4
https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/atmintis_hdd_ir_ssd/ram_atmintis/kingston_hyperx_fury_8gb_2933mhz_cl17_ddr4_hx429c17fb28
x2
https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/korpusas_ir_ausinimas/maitinimo_blokai/seasonic_psu_s12ii520_520w
https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/korpusas_ir_ausinimas/kompiuteriu_korpusai/zalman_mini_tower_zmt4

papildomai isigijau
https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/komponentai/vaizdo_plokstes/gigabyte_geforce_rtx_2070_windforce_8gb_gddr6_pcie_gvn2070wf38gc
https://www.1a.lt/kompiuterine_technika_biuro_prekes/personaliniai_kompiuteriai_monitoriai_ir_ups/led_monitoriai/dell_s2417dg

tiesa cia daugiau su pageiminimo f-ja vaikui :)

eksplotuojant  siektiek pamodifikavau nes su tuo korpusus buvo gera keptuve.
Nuo videlkos labai kaito SSD todel perkėliau į išorinę dėžutę
ZMT4 pakeičiau korpusą į šį
https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/korpusas_ir_ausinimas/kompiuteriu_korpusai/thermaltake_versa_h15_mini_tower_matx_window_black_ca1d400s1wn00
+ idejau 6 karlsonus ;)
https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/korpusas_ir_ausinimas/ausintuvai/arctic_f12_case_fan_120mm_pst_afaco120p0gba01

Jei reikėtų rinkti kompą dabar turbūt imčiau Intel I5 8500 (pasiekia daugiau
fps nei AMD ryzen) geresnę MB su spartinimo funkcijomis nes ASU B450 M-A
labai spartinti neleidžia..
gal dar didesnės galios PSU  - 600W, nors ir esamas veikia :) tiesa dabar
butu pilnai modulinis - nes kadangi pas mane nei CD-romo nera nei kazkokiu
HDD - tai 50% laid7 raizgalyn4s teko surišti į kasą, o jei būtų modulinis
tuos papildomus laidus būtų galima pasidėti į stalčių :)
ir turbut SSD būtų NVME..

4r

"4r"  parašė naujienų news:qb12bq$qj9$1@trimpas.omnitel.net...

Man MRT parinko tokį setą

"Robertas"  parašė naujienų news:qb10tn$p1j$1@trimpas.omnitel.net...

On 2019-05-08 22:12, MRT wrote:

> mintis pirkt "kompresa" prie i5-9400F uz 140Eur siek tiek
> neracionali (jei i5-9600K ir rimtesnis cooleris nei uz ~30Eur,
> tik tam, kad 2019m. CPU butu kazkiek ilgiau tinkamas
> po n-metu, kai i5-9400F jau akivaizdziai prasosi upgrade).
>
> PS. i5-2500K vs i5-2500 kaina ar nebuvo kokie +30Eur?
> Na taip, dar "K friendly" mamke truputi brangesne..

Vienas is dalyku prie ko daugiausiai praleidau laiko renkantis, tai buvo
korpusas :). As jau pagyvenes, tai man ten tie svieciantys kospusai
nevalina. Ieskojau kazko panasaus kaip anksciau budavo thermaltake ar
cooler master dezes su smulkiom grotelem is priekio ir be jokiu
navarotu, kainavo jos tada ~100-120lt, dabar tokios po 50-60> eu todel
atmeciau, o kitos arba cooleris per aukstas arba telpa taip visiskai ant
ribos kitas dalykas bijojau, kad cooleris uzdengs ram slotus :). As su
hardwaru reikalu nuo 2013 neturiu, tai truputi baisu prisipirkt
nesamoniu :).

Koks kainu skirtumas tarp i5-2500K ir i5-2500 nepasakysiu nes ji pirkau
2012m :), bet itariu, kad kainu skirtumas buvo minimalus, nes pamenu
tada uz cpu, mb, rama ir GF580 pas acc atsegiau 1600lt.