Tema: Re: Reikia patarimo is hardwaristu
Autorius: Robertas
Data: 2019-05-09 13:54:47
On 2019-05-08 22:12, MRT wrote:

> mintis pirkt "kompresa" prie i5-9400F uz 140Eur siek tiek
> neracionali (jei i5-9600K ir rimtesnis cooleris nei uz ~30Eur,
> tik tam, kad 2019m. CPU butu kazkiek ilgiau tinkamas
> po n-metu, kai i5-9400F jau akivaizdziai prasosi upgrade).
>
> PS. i5-2500K vs i5-2500 kaina ar nebuvo kokie +30Eur?
> Na taip, dar "K friendly" mamke truputi brangesne..

Vienas is dalyku prie ko daugiausiai praleidau laiko renkantis, tai buvo
korpusas :). As jau pagyvenes, tai man ten tie svieciantys kospusai
nevalina. Ieskojau kazko panasaus kaip anksciau budavo thermaltake ar
cooler master dezes su smulkiom grotelem is priekio ir be jokiu
navarotu, kainavo jos tada ~100-120lt, dabar tokios po 50-60> eu todel
atmeciau, o kitos arba cooleris per aukstas arba telpa taip visiskai ant
ribos kitas dalykas bijojau, kad cooleris uzdengs ram slotus :). As su
hardwaru reikalu nuo 2013 neturiu, tai truputi baisu prisipirkt
nesamoniu :).

Koks kainu skirtumas tarp i5-2500K ir i5-2500 nepasakysiu nes ji pirkau
2012m :), bet itariu, kad kainu skirtumas buvo minimalus, nes pamenu
tada uz cpu, mb, rama ir GF580 pas acc atsegiau 1600lt.