Tema: Re: Reikia patarimo is hardwaristu
Autorius: MRT
Data: 2019-05-07 22:28:30
> Sau susideliojau toki komplekta http://www.skytech.lt/krepselis-50340.html
>
> Kompas ne pilnas todel, kad dali detaliu turiu, ssd, gpu, psu gera.
> Su kompu negeiminu naujausiu zaidimu, realiai tik WOW (jau pensijoje) ir
> D3. Bet K noriu, kad butu galima uzturbint ir uztektu ilgesiam laikui
> kaip ir su i5-2500K (upgreidintas 2012).

jei kompas su dedikuota GPU - geriau i5-9400F uz 179Eur.
nevertas tas K papildomu +111 Eur (cia jau ne simboliskai)

> Taciau truputi paskaitinejau ir radau info, kad cia AMD planuoja vasara
> naujus cpu isleisti. Gal kas rimciau domejotes ? Kaip ten jie ? Gal
> verta palaukti ir paimti nauja ryzena vietoje to i5 ? Dar radau, kad
> Intel planuoja ~kaledas isleisti icelake cpu, bet siais metais lyg tik
> mobile versijas.
>
> Vienzo visa info welcome.

Intel procu gandai jau kazkaip sudo verti darosi..
jei visgi reik artimiausiu metu ir nebutinai kruciausio,
tai non-K i5-tukai siuo metu sakyciau visai OK..
Is AMD stovyklos Ryzen 3 3300G ir Ryzen 5 3600G man asmeniskai
idomenesni (dabartiniai APU Ryzen 3 2200G 4C/4T ir
Ryzen 5 2400G 4C/8T menkai idomus - ir CPU negausiai,
ir GPU nekompensuoja, o ir kaina neitin superine)