Tema: Re: SSD M.2 NVMe 256 GB
Autorius: MRT
Data: 2019-04-13 16:20:08

> na, nekrito tragiskai. pripazystu. 70MB/s tame paciame diske yra kosTmosas.

Na cia 860EVO, bet gi eilinis megstamas
MX500 kiek prastesnis, bet gal irgi nebutu tragiskas.

> realiai uzsiciulpia, kai GC ar kaip cia pavadinti TRIM ar dar kazkaip...
> nebespeja. Kitaip sakant algoritmas yra gan sudetingas, kontroleris
> pigus ir nebespeja delioti duomenu ir t.t. As tikrai negaliu aiskinti
> to, ko nesuprantu ;)

kiek anksesniuose modeliuose buvo aiskiau..
paskui visi masiskai cache pradejo naudot ir
trupalaikiuose testukuose grazius skaiciukus rodyt.

> https://www.tomshardware.com/reviews/crucial-bx500-ssd,5377-2.html -
> iliustracija, kaip testiniu disku greitis krenta per pora minuciu,
> grafikas yra. Ir cia netgi sequential. Taip pat pastebesi, kad tas
> greitis issilaiko kazkiek ir pas dramless diskus - taigi cia ne cache
> reikalas. Siuo atveju testuota juk tuscias diskas ir sequential -
> lengviausia uzduotis.

as BX500 "nurasiau".. man jis sunkiai egzistuoja lyginant su MX500.
vienintelis BX500 - 120GB, nes tokio mazo ir pigaus MX500 nera.
MX500 250GB irgi nelabai megstamas, su dabartinem kainom.

SSD cache dvejopas - DRAM ir vertimas TLC dirbt tipo SLC rezimu.
Tarkim kad ir sitas paveiksliukas - zr. BX500 vs MX500:
https://img.purch.com/r/711x457/aHR0cDovL21lZGlhLmJlc3RvZm1pY3JvLmNvbS82L0cvODE0MTIwL29yaWdpbmFsLzI5LnBuZw==
+ MX500 500GB berods spartesnis uz 250GB versija.

> https://www.tomshardware.com/reviews/crucial-mx300-ssd-review,4723-2.html -
> pziurek iki kiek iops krenta pas pigiakus, netgi 500iops nesiekia
>
> cia pavyzdziai is lempos, gali pamatyt ir daugiau idomybiu. gera zinia
> ta, kad tie diskai, kurie forumiuke aptarinejami paprastai taip nedaro,
> taigi musu aplinkoje tokiu nepamatysi. taip pat realiam desktop userio
> naudojime, kai reikia staigiai duomenu, o tada pauze - viskas vartosi
> puikiai net ir su pigiais. tokios problemos kyla kai uzsimanai padrozti.

na linkas i MX300.. man kazkuo jis nepatiko lyginant su MX200..
ar ne pirmasis su TLC?.. berods ne toks fainas, bet uz ji prastesniu
buvo sociai, tai lyginant kainas visgi MX300 525GB 8vnt darbe atsirado.