Tema: Re: SSD M.2 NVMe 256 GB
Autorius: MRT
Data: 2019-04-12 14:28:23
> Buvau sutikęs šitą chebrą. Geriau jau būčiau nesutikęs. Dual pentiumai
> ir windows nt. Idomu ką jie iki šiol dirbo.

pas du WinNT Server 4.0, pas kita WS2003.
matkes dual, bet procai musiskiu buvo single..

> P.S. šitų dinozaurų diskai yra neužmušami, dirba kaip reaktyviniai
> lėktuvai, bet mano giliai nuostabai pratestavus su MHDD radau idealius
> diskų paviršius, net jokių sulėtėjimų nebuvo.

dali info nurobokopijau per tinkla, o likuti norejau visiskai pilnai identiska, tai klonavau.
su mhdd neskenavau, bet RAID5 konfige diskai buvo totaliai ziauriai leti (pagal LAN galimybes, o ne USB'o).
del diskai - dinozauru skrodimo metu paaiskejo, kad vieno balastinio dinozauro hardas smiges (tik ar 9GB ar 4,3GB talpos).

outgliuke tam "reikalingiausiam" PE2400 buvo alertu shitlistinimo taisykle.

Alert: Fan Probe Detects a Failure
Alert: Voltage Probe Detects a Failure
RAID Controller Alert: The enclosure 0 reported a temperature reading above the threshold for sensor -1.
The controller "AFA0" sent the following text message. Controller battery needs reconditioning. Please run

t.y. spamino apie 6+ metus, tai jau nekreipiau demesio..
restarto menu nusikeikia - norma, profilaktiskai skundzias - norma..
spamo pradzioj - su testeriu tikrinau voltage, bandziau maitbloki keist..

laukiau, kol dinozauras uzsilenks sava mirtim, bet dar 5+ metus jis sekmingai atmerdejo ir pats nemire.

> Idomu ką jie iki šiol dirbo.

istaigos dokumentu valdymo sistema tempe.. po DVS upgrade - liko archyvas..
tik pernai virtualizavau ir padariau upgrade .. tai cia vienam..
kito paskirtis - jei smigtu DVS, tai ant kito pakelt.. turejo kazkokia kopija..
trecias - kadaise buves domeno kontroleris, o kam jis dar buvo paliktas,
nelabai buvo laiko prachekint ir isjungt galutinai..