Tema: Re: SSD M.2 NVMe 256 GB
Autorius: fenix
Data: 2019-04-12 00:01:04
2019.04.11 21:11, MRT rašė:

> na ikalbejai.. ivertink.. skaziniai hardai ant raid5..
> klonavau per usba i image isoriniam harde..
> rezultatas: 68327 MB per 16val 4 min ir 9 sek.
> greitis 70 MB/s .. arba 1,18MB/s

p.s. labiau idomu elementarnas file copy per windows exploreri.

va, situacija pazystama. taip, gaila, kad as neturiu 2 internal disku,
vieno ssd, kito hdd, kad palygint

https://superuser.com/questions/1110534/copy-file-from-ssd-to-hdd-ssd-shown-as-100-busy-why

https://forums.tomshardware.com/threads/ssd-gets-very-slow-when-copying-files.2433567/

pilna panasiu temu. DC diskai situ problemu neturi. yra pilna benchmarku
kaip IOPS krenta po pirmu sekundziu/minuciu, pas shudinus ssd tas buna
labai ryshku.