Tema: Re: SSD M.2 NVMe 256 GB
Autorius: fenix
Data: 2019-04-11 15:14:23
2019.04.11 13:22, Kesha rašė:
> It happens that fenix formulated :

> daug random read/write ne taip baisūs, kai jų kiekis MB lygyje, ten kaip
> tik ssd bile koks gan normaliai susitvarkys dėl cashe, "bėdos" kai jų
> gigabaitai.
> BTW vakar "pažaidžiau", t.y. pažongliravau su windows folderiu (~58GB ir
> apie 180k failų), iš ssd1 į ssd2, iš ssd2 į hdd, ir iš hdd į ssd1, visi
> sata, tai kopijavimo greičiai tarp jų nelabai smarkiai skyrėsi (truputį
> lėčiau buvo, kai iš ssd2 į hdd), realiai laikas kažkur 20-30 min.
> (chrenometro nejungiau, kopijavau su fastcopy) laikmenos visos buvo
> [...]

pas tave biski geriau gavosi, jeigu ssd neuzspringo (mx300 - toks pat
kaip pas mane), bet is esmes - nera to ~3x pranashumo ssd puseje...

tiesa, fastcopy veikia tuo paciu principu kaip elementarnas windows
explorerio copy ar kazkaip kitaip? niekad nesusidures, pardon. matau yra
kazkokie bufferio nustaymai ir pan.