Tema: Re: Q: Padekit susirinkt PC (sunus atima manaji:)
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-29 17:35:55
On 2019-03-29 17:02, MRT wrote:
> Kad man kazkaip RTX2060 naujas uz ~390 atrodo geriau nei skelbiminis
> 1070Ti uz ~330..
> https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GeForce_RTX_2060_Gaming_Z/28.html
> https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GeForce_RTX_2060_Gaming_Z/32.html
>
> ar sitas saitas meluoja kazka?

Tai nėra jam reikalo meluoti, šituose geimuose taip ir yra. Čia tiesiog
filosofinis klausimas, reik apie 100 EUR sutaupyti ar ne, nes skirtumo
žaidžiant tu tarp jų nepajusi.

p.s. už 330 eur GTX1070Ti aš nesiūlyčiau pirkti, 300 eur galima duoti už
tą Asus tik todėl, jog ten brangesnis Strix variantas. Šiaip skelbimuose
1070Ti jau pigiau 300 eur eina. Tad, arba taupom 100 eur, arba ne.

Jei taip balsuoti 1070Ti vs 2060, nežiūrint į kainą, tai ir aš
pasirinkčiau 2060 ;)