Tema: Re: Q: Padekit susirinkt PC (sunus atima manaji:)
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-29 13:33:14
On 2019-03-29 09:50, MRT wrote:
> bet gal geriau paciam nelikt ant integuotos.. cia jau geimerio dvasios
> laidotuves..

Integruota, tai jau priešpaskutinis žingsnis prieš prnciją :) Jam dar
per anksti ;)

> o dar geriau nemetyt ~60 Eur ROG'ui ir paimt panasia
> Gigabyte uz 390:

Tai aš ten tik nurodžiau krypti į tylių kortų lankas, o jau gamintoją
galima rinktis laisvai. MSI irgi turi su OdB ir EVGA. Norint rimtai
sutaupyti ir neprarasti greičio, geriau iškart įkirst kokią gerą
GTX1070Ti už 300 EUR ar net truputį pigiau iš skelbimų ir sėdėt patenkintam.

Nes reikia pripažint, jog RTX2060 nieko realiai naudingo tau neduos net
ir tuose poroje žaidimų, kur tas ray tracingas palaikomas. Kiek tu ten
laiko grožiesiesi tais spinduliais ir atspindžiais, kai tave zombiai
puola? :]

Todėl price/performance ir gryno performance požiūriu GTX1070Ti būtų
ženkliai geresnis variantas už RTX2060. IMHO.

Štai, pirmas į akis kritęs skelbimas:

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/idealaus-stovio-asus-gtx-1070-ti-ae-su-garantija-38213933.html

Manau, pasiderėjus turėtų pavykti už 300 paimt.