Tema: Re: Q: Padekit susirinkt PC (sunus atima manaji:)
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-29 01:01:19
On 2019-03-28 10:45, Rauberis wrote:

> Taigi, apsiziurejes internete, truputi pasiskaites, pasilygines
> $/našumas/kokybė, sugalvojau, kad galeciau bandyti pas kazkuri pardaveja
> uzsisakyti PC su
> i5-9600K, Nvidia Geforce RTX 2060 6GB.  (dar ziurejau GTX 1660 Ti, GTX
> 1070 8GB, bet paziurejau i ateiti nors tik 2 zaidimai ta RTX pora ficu
> isnaudoja).

Gali imt naują RTX 2060 ar iš skelbimų kokią 1070Ti/1080/1080Ti, nes
kriptovaliutoms nugarmėjus žemyn pasitaiko geromis kainomis.

Jei naują 2060, tai imk vardan tylos kokį variantą su 0dB, pvz.:

http://www.skytech.lt/rogstrixrtx2060a6ggaming-asus-rog-strix-geforce-rtx-2060-advanced-6gb-gddr6-2xdp-p-424666.html

https://www.asus.com/Graphics-Cards/ROG-STRIX-RTX2060-O6G-GAMING/

http://www.skytech.lt/rogstrixrtx2060o6ggaming-asus-rog-strix-geforce-rtx-2060-6gb-gddr6-2xdp-hdmi-p-424665.html

https://www.asus.com/Graphics-Cards/ROG-STRIX-RTX2060-O6G-GAMING/

> Patarkit (su gamintojais) del tylesnio case, gali buti sone su stiklu -
> grazu, kai vakare sviecia:), CPU, Ramo ir HDD. Pagrindinis kietas diskas
> SSD iki 500GB, Papildoma ideciau kokio 1-3 TB paprasta.

Rinkis pagal skonį ir spalvą:

http://www.skytech.lt/search.php?keywords=fractal+design+define+r6&x=0&y=0&search_in_description=0

Tik aš su langu nerekomenduočiau, nes langas durelių akustines savybes
smarkiai pablogina. Vietoje metalo su stora garso izoliacine medžiaga
gausi skardą su plastikiniu "langu".