Tema: Re: Padekit susirinkt PC (sunus atima manaji:)
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-29 00:38:05
On 2019-03-28 11:40, Rauberis wrote:

> Sveiki, o tas M.2 - cia naujas tipas SSD hardu? Trumpai, galit
> paaiskinti kuo jis skiriasi nuo paprasto SSD, koki as isivaizduoju?
> Ir sistemai, kaip rasai, idejus 970 m.2 512GB, visokiam slamstui,
> nuotraukoms ir tt. irgi ta nauja M.2 diska siulai (intelio 660P 1TB ) ar
> uztektu tu dideliu HDD WD, Seagate?

Nesigilinant smarkiai į technologijas, dabartiniam namų kompui, pernelyg
savęs neskriaudžiant, bet ir smarkiai neišlaidaujant, dabar reiktų įdėti
Samsung 970 EVO PLUS M.2 NVMe 500 GB SSD + kokį ramų 6-10 TB HDD, pvz.
WD RED.

M.2 SSD būtų sistemai, programoms ir kažkiek žaidimams, o HDD šlamšto
saugojimui. Bet tu žiūrėk pagal save, nes aš tiksliai jau nepamenu,
lygtais kažkokį NAS namie turi? Nes jei yra NAS ir torentus varai
tiesiai jame, tai naujame desktope galima apsieiti vien su SSD, bet
pasiimti didesnį, tarkim 1TB.