Tema: Re: Padekit susirinkt PC (sunus atima manaji:)
Autorius: MRT
Data: 2019-03-28 13:08:59
> Sveiki, o tas M.2 - cia naujas tipas SSD hardu? Trumpai, galit paaiskinti
> kuo jis skiriasi nuo paprasto SSD, koki as isivaizduoju?

vizualiai skiriasi.. jam nereikia laidu.. ir techniskai gali skirtis
(970EVO plus - tai nera per SATA veikiantis ir 600MB/s lubas turintis SSD)..

> Ir sistemai, kaip rasai, idejus 970 m.2 512GB, visokiam slamstui,
> nuotraukoms ir tt. irgi ta nauja M.2 diska siulai (intelio 660P 1TB ) ar
> uztektu tu dideliu HDD WD, Seagate?

HDD i tema, kai tikrai TB kiekis toks, kad su SSD per brangu..
Deti i kompa kazkokius ten 1-3TB, kai gali tarkim 1TB SSD paimt uz ~130Eur?

Kai reikia laaaabai daug TB, taigi gali NAS'a prasiplest.. ten HDD..
Prisedi prie kompo - tai jame jokiu HDD skleidziamu garsu nera.. tylos juk nori :)

Kas del kompo, tai nekeiciant religijos pakankamai aisku..
Z170 chipset'as => Z390 .. matkes gamintojas ko gero ASUS/Gigabyte..
Visokie ROG, GAMING, DELUXE ir pan. kartais marketingas, kartais kazkas i tema..
Jei reikia, kad pro kompo langa matytusi kaledine eglute, tai visokie blizguciai gal ir aktualu..
ROG = Republic of Gamers.. ASUS'o "GAMING" matyt ROG imigrantai :)

Procas - as neatsisakyciau integruoto GPU (isemes videlka turi veikianti kompa)..
Kuri rinktis - pats spresk kiek Core nori ir kuri kaina tinka:
https://en.wikipedia.org/wiki/Coffee_Lake#Desktop_processors_2
http://www.skytech.lt/search.php?keywords=BX80684I59600K+%7C+BX80684I79700K+%7C+BX80684I99900K
Heatpipe ausintuva prisikomplektuoti reikes.

RAM - kiekis siems CPU yra max 128GB, bet 32GB moduliai brangus ir ju dar nedaug,
kaip nors apsiribociau 16GB moduliais, tai 2*16GB ar 4*16GB.

SSD pagrindinis 970EVO plus .. galima tiek 500GB, tiek 1TB.. kainos ~130 / ~250 Eur
Jei papildomas SSD SATA 2,5", tai tarkim 2TB uz ~256Eur .. ir pamirstam tuos HDD:
http://www.skytech.lt/mz76q2t0bw-samsung-ssd-860-qvo-25inch-2tb-sata3-550520mbs-p-424238.html

Videlka sakyciau nuo RTX2060 ziureciau (ji pigiau uz 1070 ir tarsi galingesne, tai... )
https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GeForce_GTX_1660_Gaming_X/28.html

Videlkos brand'as zinomas smagiau, bet vizualiai ir si uz 363 Eur OC versija man ziurisi:
http://www.skytech.lt/4260183364337-gainward-geforce-rtx-2060-pegasus-6gb-gddr6-192bit-dvi-hdmi-p-425480.html

bet neaisku ar prie mazos apkrovos moka neburgzt.. kaip pvz tokia:
388 Eur - http://www.skytech.lt/gvn2060ixoc6gd-gigabyte-geforce-rtx-2060-mini-itx-gddr6-p-424669.html
https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-N2060IXOC-6GD-rev-10#kf
The 3D Active Fan provides semi-passive cooling, and the fans will remain off
when the GPU is in a low load or low power game. It allows gamers to
enjoy gameplay in complete silence when the system is running light or idle.

PSU irgi gal semi-passive? pvz sita:
http://www.skytech.lt/cp9020178eu-psu-corsair-rmx-series-rm650x-650w-plus-gold-fully-modular-140mm-p-386049.html