Tema: Re: Ieškau vaizduškės, galingesnės nei GeForce GT 630
Autorius: MRT
Data: 2019-07-03 19:42:29

> Dėkui, gal tada geriau rinktis naujesnę ir slabnesnę, kad maitblokio
> nekeist.
> O jei vaizduškė turi 6 pin maitinimą ir žiūriu, kad man maitblokis
> neišveža, galiu ją užmaitint iš kito maitblokio, išlupęs iš kokio kompo? :D

be 6pin videlka turetu sutilpti i 75W is PCI-E sloto
https://en.wikipedia.org/wiki/PCI_Express#Power
vienas papildomas 6pin teoriskai prideda 75W ir gaunas "up to 150W"

tu geriau uzmesk aki kiek amperu tame 300W PSU ant 12V yra
Pvz.: https://radioskot.ru/_fr/70/6029297.jpg
Uzklijuota 300W, bet juos gaut net teoriskai neina :D
120W nuo 3.3V&5V ir 120W is 12V ir ~20W is kitu = max 260W..

palyginimui paprastas, bet kiek padoresnis:
https://www.bequiet.com/admin/ImageServer.php?ID=2ee14a15516@be-quiet.net&rand=96b28611f01254b94be8ca7d8bed0c05&lang=2&force=true&download=true&omitPreview=true
300W - is ju 12V1 ir 12V2 - max 23A (276W)