Tema: Re: Ieškau vaizduškės, galingesnės nei GeForce GT 630
Autorius: Bronco
Data: 2019-07-03 16:41:18
On 2019-07-03 14:08, useris wrote:
> Dėkui, bet maitblokio už 150 € nepirksiu, kai likęs kompas nieko vertas :)
> Bet jei kas pasiūlytų naudotą tylų gerą maitblokį, tai šiaip
> pasiupgreidinčiau vien dėl garso.

Tai žiūrėk į tai, kaip į pirmą naujo kompiuterio surinkimo žingsnį, nes
tą PSU dar galėsi naudoti ilgai ir nuobodžiai, gal net 2-3 kompus jis
pergyvens. Nes senai lupenai pirkti seną psu, tai ką aš žinau, man tai
atrodo yra tiesiog beprasmiškas pinigų leidimas. IMHO.

p.s. PSU yra pagrindinė gero, stabilaus ir ilgai tarnaujančio
kompiuterio dalis, nors daugumai atrodo, jog tai turėtų būti CPU ar
motina. Todėl gailėti pinigų PSU ar pirkti naudotus, yra prastas sumanymas.