Tema: Re: Ieškau vaizduškės, galingesnės nei GeForce GT 630
Autorius: useris
Data: 2019-07-03 13:44:07
Mano kompas, tiesiog jis naudojamas tik darbui ir Starcraftam, tai labai
tingiu keisti motiną, persirašinėti Windows ir pan.
Procas max stovi kokį palaiko šita motina. Suprantu, kad seniena.
Pirma noriu investuoti ~50 € į vaizduškę, jei matysiu kad procas
bottleneckina, tai svartysiu ir didesnį upgreidą, vaizduškė neprapuls.