Tema: Re: Ieškau vaizduškės, galingesnės nei GeForce GT 630
Autorius: useris
Data: 2019-07-02 14:58:30
Na gerai, pasiderėjus tarkim kaina ta pati gaunasi, tiesiog Aliexpresse
lieka minimali garantija, o perkant iš skelbimų tai nebent vietoje
išsibandyti.
Super galingos nereikia, nes procas gali bottleneckinti ir maitekas nežinau
ar temps. Dar SSD galvoju antrą įsimesti, nes dabar Starcraftai harde sėdi.