Tema: Re: Androidas v9->v7
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-27 22:57:04
On 2019-05-27 22:33, Jonas Jonaitis wrote:
> O jei aš kitą savaitgalį atlėčiau iki Vilniaus, traukiniu, neišeitų mums
> susitikti ir ta Tu padarytumei?

Savaitgaliais jei aš ką nors ir dirbu, tai tik už labai brangiai, tau
neapsimokės.

Nejau Kaune nėra kas elementarų Samsungo ROM'ą moka įpūst? Kažkaip
nesitiki. Ei, kauniečiai, pagelbėkit kas nors Jonaičiui!

Jei niekas nepasiūlys pagalbos, parašyk, vienas kaimynas pastoviai
kursuoja tarp Vilniaus ir Kauno, galėsi jam perduoti telefoną, o kai jis
vėl bus Kaune pasiimsi. Taip dar sutikčiau pagelbėti, nes savaitgalį
reik ilsėtis, o ne samsungo rom'us flashint :)