Tema: Re: Androidas v9->v7
Autorius:
Data: 2019-05-27 22:33:07
O jei aš kitą savaitgalį atlėčiau iki Vilniaus, traukiniu, neišeitų mums
susitikti ir ta Tu padarytumei? Vis daugiau nusimanai...? Aišku, ne už ačiū.
Buvo 7 versija ir reklamoje kažkurioje yra, neatsinaujinčiau, nes turiu
dabar jau 9 (gegužės 1 dienos buvo updeitas apie 400 megų) versiją, updeitus
neduočiau updeitintis. Nes po to ACR dėl kažkokių ten teisinių aspektų ar
įstatymų duomenu apsaugos nebeveikia, o programa buvo pirkta.
Tai kaip?