Tema: Re: pirkciau pad`a
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-18 12:52:14
On 2019-05-18 06:15, Zanas wrote:
> Sveiki all
> reikia androido kokio nors veikiancio su daugmaz gyva batarke ir
> nedauztu ekranu nebrangiai iki 40e.
> litauto@gmx.com
> arba 865505204

Iki šiol dar vis ieškai? Tu tik iškart žmones perspėk, jog tau jį dar
reiks siųsti paštu kažkur į kaimą, nes tu pats pasiimti tableto tai
nenori ;) Kai njusuose nerašoma veiksmo vieta, tai daug, o gal net
dauguma njusų dalyvių galvoja, jog ji bus defaultinė.

Mano Asus MemoPad 10" FHD už 30 EUR iki šiol tavęs laukia, bet siųsti
paštu aš nepasirašau, tingiu ir laiko gaila. Arba mokėk už siuntimą per
kurjerį, kad paimtų iš namų, taip irgi tiks.