Tema: Re: Zalia korta
Autorius: Stork
Data: 2019-05-09 15:00:50
Toks truputi į šoną klausimas-su švogeriu dažnai ginčijamės dėl maisto kainų
ir  aptarnavimo Lietuvos ir Vokietijos kavinėse. Aiškina, kad ten už
ženkliai mažiau gauni ženkliai daugiau. Kad švenčiant Vokietijos kavinėje
gimtadienį, būtinai ateis savininkas ar kas iš administracijos ir tave
pasveikins, ar gausi kokį patiekalą ir pan. dovanų... Ar kas susidūrėt? Nes
jam užkliuvo, kad Lietuvoj nebuvo parodytas dėmesys jubiliatui...
Tai norėjau paklaust-kaip iš tiesu toje Vokietijoje???
Asmeniškai man tiek Vokietijoj, Graikijoj, Italijoj, Kroatijoj, tiek USA,
tiek UK viskas kavinėse brangiau ir nepasakyčiau, kad stebuklas su
aptarnavimu. Gal kažkur ne ten lankaus :-)Lenkuose, Slovakijoj, Latvijoj
kainos mažesnės.  Maisto skonis, kokybė ir t.t. nuo nepatiko, neskanu iki
super.

"Edo"  parašė naujienų news:qatql7$dq7$1@trimpas.omnitel.net...

Vilniuj senokai mieste nepietavau, tai nedaug ka patarsiu. Meat steikhauze
buvo labai geras aptarnavimas ir tikrai visai skanu. Kainos labai nemazos,
mesa importine. Kaune panasiu modeliu dirba Momo grill. Irgi skanu, irgi
geras aptarnavimas, irgi dideles kainos, tik Kaune biski restoranelio
aplinka per daug prasta kaip tokiam kainu lygiui. Sefo pasiulymas buvo
steikas, kai mesa ne is vietinio ukio sviezia gauta is ryto, o sefas atsilde
gabala ryte is kameros istraukta. Nu tai nepaisant visu privalumu prastas
kainos/kokybes santykis. Apskritai Kaune teko dar neseniai lankytis
Senuosiuose rusiuose ir Avilyje, kas yra visai salia. Nieko super
isskirtinio, bet kai kas buvo labai gerai Senuose rusiuose, kai kas Avilyje.
Bet Avilio alaus kaina kazkas baisaus. Niurnberge panasiam bravore buvau
pries menesi, alus 1 eur pigesnis. Aisku ten jie nepozicionuoja saves kaip
restorano, bet maisto kainos irgi panasios kaip Avilyje. Valgiau eriena, tai
mokejau tikrai pigiau negu buciau Kaune mokejes. Pries savaite Varsuvoj
buvau, nustebino tai, kad daug didesnis pasirinkimas vietu su mazesniu kainu
lygiu aplink senamiesti ir centre. Pas mus nuejes i senamiesti sunkiai rasi
vieta, kur padoriai pavalgyt ir alaus isgert gali ryskiai pigiau negu
madingoj knaipej salia. Ten gali rinktis madinga ir maziau madinga uzeiga.
Fine dining arba vidutinio lygio restoraneli. Ir kainos skirsis daug ryskiau
negu pas mus. Zodziu bent vokiecius (isskyrus Miunchena ir Frankfurta) pagal
kainas sitam segmente labai sparciai vejames.

Sorry uz OT.

E.

--
Free News Reader