Tema: Re: Zalia korta
Autorius: Arnoldas
Data: 2019-05-08 12:09:13
nepavyko

žmona norėjo į ligoninę, bet siūlė senelių namus ir be šeimos, tik
komandiruotės.
ji turi Airijos med.licenziją, bet reikia IELTS. dirba per 2 darbus,
netobulina kalbos.
žodžiu su emigracija bb kol kas.
aš dirbu transporto-logistikos srityje, tai laiko irgi niekam nelieka,
dar plius kiekvieną dieną į Vievį iš Kauno važinėju..

na, dar turiu vilčių, padirbėti kitoje šalyje.. negali žinoti.

dėl GC, tai dar netikrinau. duosiu žinoti.
:)