Tema: Re: Zalia korta
Autorius: Edo
Data: 2019-05-06 09:15:56
O kas dabar keliaut trukdo? Pirma reikia apziuret sali kurioj svajoji gyvent. Darbo reikalais skridau i Pensilvanijos kaimus. Nu nieko ten nera geriau negu pas mus. Gamta grazi, bet zmones ta pati vargeli vargsta. Aisku Pitsburgas zjb, bet ne is gero gyvenimo vos pakrutantys senukai autonuomos kompanijoje dirba. Ir is vis Amerika rekomenduociau tik tiems, kam patinka city vibe ir gyvent nori didmiesciuose. Bet sveika gyvensena didmiestyje (tarkim NY) aina sikt kiek kainuoja.

E.

--
Free News Reader
http://put.hk