Tema: Re: Zalia korta
Autorius: benamis
Data: 2019-05-03 22:10:12
Pradziai tai pasitikrinti ar ne scam'as. Ypac suaktyveja visokie sukciai
pildymo/rezultatu skelbimo laikotarpiu. Svieziausios loterijos
rezultatai bus skelbiami tik kita savaite (confirmation number prasideda
2020).

Antra, ar dar yra noro dirbti? Jei ne, tai bankrotas bus su 600eur/men

Kaip kazkas ir minejo, su korta gauni ir pareigu. Kaip antai mano
megstamiausia - reikia moketi mokescius nuo visu pajamu (tame tarpe ir
nuo uzsienyje gautu). Gal kokia pensija ir galima isskirti, bet uz koki
buto pardavima manau tektu atsegti. Situ reikalu siulyciau pasidometi
daugiau.

Beje, ar yra buves JAV, kad ir atostogu tikslais?