Tema: Re: Obitajemij Ostrov
Autorius: Unknown
Data: 2009-02-01 12:31:29
filmas neblogas, tik is pat pradziu nemaloniai nuteike nelogiskumai ...

Kad herojus ir radiacijos nebijo, ir zaizdos gyja, ir nakti mato - viskas
ok, bet kad kosminiam laive sedi su maike ir __neprisiseges__, o paskui
sugeba savo laivu reztis i planetos pavirsiu ir nuo smugio nebut istaskytas
i grazius spalvotus monitorius, cia man jau uzkliuvo ... mokslinej
fantastikoj fizikos desniai turetu galiot ...

ai, kosminis laivas su astuonkojo ciuptuvais irgi neveza - panasu is
Matricos nusiziureta  :-)