Tema: Apie Startrek
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-03 16:20:17
Perkelta is zemesnio posto apie kosmosa, pamaniau kad taip daugiau kas perskaitys, nes vargau daug kad parasyt, reply visumoje i si Icetom reply:

> Nu ir aisku No_1 - Star Trek visis filmai, visi serialai
> -------------------------
> Dar Contact
>
> Star trek man tai visiskas se :( Kaip ir Batle star galactica

Startrek - kaip tik esu didelis fanas :) yra net zaidimu apie tai, bet neismanant statreko nelabai bus idomus, ziurint ka tu mates ir ziurint pagal ka sprendi.

    Startreko esme ne visada vaizdo efektai o daznai butent esme ka nori pasakyti, pvz labai daznai ateiviai buna labai panasus kitose planetose arba beveik is isvaizdos nesiskiria, jeigu tai nepatinka tai geriau neziureti, ten esme visai ne tame, niekas nemate tikru ateiviu ir nezino kaip jie atrodo, gilintis visai ne i isvaizda reikia o i filmo esme, scenariju ir panasiai, o Startrek ideja tai grandiozine, jie is viso sukure galima sakyti visa visata su kazkur 1000 metu istorija i prieki ir skirtingose serijaluose ta visa istorija nera iskraipoma, tai baisuline kosmine saga susidedanti is kazkur 6 serialu su ivairiu sezonu skaicium ir apytiksliai 26 seriju kiekviename.

Chronologine tvarka butu taip:

1966-1969 Startrek - The Original series (aka TOS) http://www.imdb.com/title/tt0060028/  Pagrindinis kapitonas: James Kirk
     Uzsikabinau ne nuo jo, bet nuo Startrek - Voyager nes jis toks daugmaz siuolaikinis, bet poto viska pradejau ziureti is eiles, tiesiog aiskiau tada viskas, sis buvo pirmasis serialas, jeigu bus idomu startrek tai geriau pradeti nuo jo, velesni aisku zymiai geresni, su daug efektu bet bet taip geriau ieinama i visa Startreko istorija.

    TOS Torrentai (RU): http://www.lostfilm.tv/browse.php?cat=90

1987-1996  Startrek - The Next Generation (aka TNG) http://www.imdb.com/title/tt0092455/ Veiksmas 80 metu veliau, pagrindinis kapitonas: Jean Luc Pickard
    Yra jau visai neblogas, su padoresniais efektais ir siame seriale pirma karta susiduriama su mano megstamais BORG'ais: http://en.wikipedia.org/wiki/Borg_(Star_Trek)  ir kontinumo seimininkais vadinamais Q (kazkas panasaus i dievus) taciau dar labai mazai apie visata zinoma.

    TNG Torrentai (RU): http://www.lostfilm.tv/browse.php?cat=97

1993-1999 StarTrek - Deep Space Nine  (aka DS9) http://www.imdb.com/title/tt0106145/
    Sito deja neteko ziureti nes pavyko rasti vos kelias serijas, del to tai labai didelis minusas man kaip fanui,

    DS9 keliu tik seriju torrentai (Ru): http://www.lostfilm.tv/browse.php?cat=91

1995-2001 StarTrek - Voyager (aka VOY) http://www.imdb.com/title/tt0112178/ Veiksmas 24 amziuje, Pagrindinis kapitonas: Kathryn Janeway
    Pats idomiausiais ir labai isvystytas serialas, vieno ivykio pasekoje kosminis laivas Voyager atsiduria delta kvadrante, kvadrantas tai ketvirtis musu galaktikos, mes skaitomes gyvename alfa kvadrante, na ir visa seriala keliaujama namo, susiduriama su daug ivairiu geru ir priesiskai nusiteikusiu rasiu, daug seriju su BORG'ais, zodziu drystu teigti pilnavertis ir su neblogais efektais serialas, taip pat su mano megstama aktore Jery Ryan kuri vaidina taip pat labai mano megstama personaza - pusiau zmogu pusiau kiborga nes buvo buvus borge Septinta is devyniu http://en.wikipedia.org/wiki/Seven_of_Nine man asmeniskai pats idomiausias is startreku:)

VOY torrentai (RU): http://www.lostfilm.tv/browse.php?cat=82 (tiesa truks paskutinio sezono, ji radau tik rutracker.org bet ir tai geriausiu atveju ukrainieciu kalba )

2001-2005 Startrek - Enterprise http://www.imdb.com/title/tt0244365/ Veiksmas 21 amziuje
    Tai pats naujausias serialu taciau pasakoja kaip viskas prasidejo, kaip buvo sukurtas pirmas Enterprise kosminis laivas, kaip jame dar daug kas gedo ir neveike, kaip nuo zmoniu kitos bendradarbiaujancios su jais rases slepe technologijas ir kaip zmones viska atrado ka per TOS jau turejo, zodziu pastatytas siuolaikiskai su gera kokybe, daug idomiu seriju apie temporalini (laiko) kara, vertas tikrai demesio.

Enterprise torrentai (ru): http://www.lostfilm.tv/browse.php?cat=87 (pilnas serialas)

Yra taip pat animacinis serialas bet neziurejau: http://www.imdb.com/title/tt0079945/

CIa pamineti tik serialai, apie startrek saga egzistuoja ir ne vienas pilnametrazinis filmas: http://www.imdb.com/find?s=all&q=startrek

Dar sio pacio autoriaus (Gene Rodenberry) geras serialas yra: Zeme - Paskutine kova (The - Earth Final Conflict aka EFC) http://www.imdb.com/title/tt0123816/ tik tai serialas apie tai kaip ateiviai prisistate zmonijai ir kas buvo toliau... Bet visumoje sio autoriaus kuriniai yra gan isbaigti ir siuzetas stipriai isvystytas lyginant su gan dideliu kiekiu SCI-FI pusfabrikaciu ar klonu.

P.S. Startrek yra baisuline saga kurioje net vietomis persipina skirtingu serialu ivykiai nes skaitosi zmonija 29 amziuje jau turejo laiko masina ar kai kada kosminiu anomaliju pasekoje atsidurdavo kitam laike ir kitoje vietoje, siaip serialas pilnas moksliniu teoriju kurios dabar dar tik fizikos vadoveliuose ir ner visiskai isgalvotom teorijom remtas, ji labai sunku ziureti kalba kurioje jus prastai zinote moksline terminologija, tai geriausia pasirinkti kalba kuria mokslinius terminus suprantate lengviau, man asmeniskai lengviau su jais rusiskai nei angliskai.