Tema: Re: Boilerio pajungimo schema
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-09-01 17:56:18
Supratau. Nepykit ir tik neisizeiskit bet tokiu argumentu manes neitikinot deti atbulini
voztuva. Nors kai pirkau drazice buvo komplekte ir apsauginis ir atbulinis. Apsaugini
idejau vien del to, kad yra vamzdelis per kuri galima isleisti vandeni is boilerio.
As matau daugiau argumentu pries atbulini nei uz. Pavyzdziui esant atbuliniam, nesuveikus
apsauginiam - boilerio indas gali ir susprogti.