Tema: Re: Boilerio pajungimo schema
Autorius: R.A.
Data: 2010-09-01 12:50:14
nu tai nuo tokio "blogio" tas atbulinykas ir saugo;

leisdamas vandeniui per padavimo vamzdy teketi tik y bailery (bet ne is jo)
tas atbulinykas taip pat neduoda susilti vandeniui pries boilery - neduoda
cirkuliot atgal (kas kartais nutinka jei salta vandeny paduodantys vamzdziai
eina aukstyn nuo boilerio)

zo atbulinykas yra neblogas ismislas, o kai tarkim Draznice komplekte su
nauju boileriu duoda ta atbulinyka+apsauginy viename - reiktu jy ir prisukti
kur priklausytu
:|