Tema: Re: Boilerio pajungimo schema
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-08-31 22:40:42
Dekui uz atsakyma,
pabandziau isivaizduoti, sunkiai isejo. Taip isivaizduoju: ivadas i namuka tik salto
vandens. Tam tikroje vietoje pasidalina i salto vandens sistema ir i boileri uz kurio
kartais buna karstas. Jei nebera slegio (remonto atveju) tai tas vanduo (saltas) vis tiek
stovi sistemoje.
Bandau isivaizduoti kitaip: jei kazkur zemesneje vietoje susprogsta vamzdis, gal ir galetu
dalis karsto vandens is boilerio pasiduoti atgal. Bet niekaip nedasunta kas cia blogo.