Tema: Re: Boilerio pajungimo schema
Autorius: dz
Data: 2010-08-26 17:11:43
nu sveika ant sildymo sistemos papildymo manometra pastatyt, as pasistaciau
su automatiniu papildytoju kartu, labai patogu uzpildynet sistema iki
reikiamo slegio ir siaip esant mikro nesandarumui automatiskai slegi
papildyt sistemoj, o uzsukus ventili uz papildytojo su manometru ir pilnai
atpalaidavus slegio reguliatoriu pasimato ir vandentiekio slegis (mas mane
apie 4bar)

--
www.rees.lt