Tema: Re: elektrines vejapjoves
Autorius: D. T.
Data: 2010-05-03 20:59:04
Na, laidus sode galima pakabinti ant medžių šakų (pasiliekant ~8 m "darbinį" kabelį), o tarp krūmų (kai jie suaugę kas 40-45 cm) su benzinine jau ir iš pločio neįsitenku :)

Technikos parkas:
Traktoriukas 2 peilių ~110 cm
Traktoriukas 1 peilio ~90 cm su rinktuvu
Benzininė žoliapjovė ~ 50 cm
Elektrinė žoliapjovė ~ 35 cm
Trimeris
+ keli neveikiantys :)