Tema: Re: elektrines vejapjoves
Autorius: Rimvis
Data: 2010-04-30 21:16:29
Man rotak34(rodos) 2 varikliai sudege, keiciami buvo autorizuotam servise i
naujus (garantinis aisku negaliojo), rankinio boscho trimerio (ART23)
variklis taip pat saibom isejo. Jei kam reikes atsarginiu daliu tai
kreipkites nes rusyje vis dar voliojasi, galesiu uz aciu atiduot. Daugiau
noro sodan kazka is bosch pirkti nera noro. Likes dar vienas rankinis (ART30
combitrim) trimeris, idomu kiek sis atsilaikys...