Tema: Re: elektrines vejapjoves
Autorius: svk
Data: 2010-04-30 15:18:23
Aukštas sukimo greitis ir momentinis momentas, nes jei mano 7 arklio
jegų variklis (5,1 kW) ima dūsti aukštesnėn žolėn įlindęs, tai jokių
kosminių technologijų negali būti tai darant su 0,7 kW. Momentiškai -
taip, kol sulėtės tas variklis, ant kurio beje dar smagratis uždėtas dėl
sukimo momento padidinimo, bet palaikyti sukimąsi - niekaip.