Tema: Re: elektrines vejapjoves
Autorius: EDO
Data: 2010-04-30 15:09:18
Sveiki,

naudoju Rotak jau 4 sezonus. Puikus aparatas. pjaunu apie 6 arus. Prie laido
jau priprates todel jis man jau seniai netrukdo. vienintele vieta kur laidas
reikalauja daugiau laiko tai aplink visokius issikisimus ir medzius bei
krumus. man nupjauti 6 arus uztrunka nuo 1:30 iki 2 val priklausomai nuo to
kokio auskcio zole nes reikai dazniau lakstyti ispilineti talpa su zole.
kai auksta zole, pjauna sunkiau bet ne tragiskai blogai. peilius galandu kas
sezona. jokiu problemu su ja neturejau.

anksciau turejau irgi elektrine kinietiska - uzlinko taip kad net laidas
issilyde ir dar su trenksmu.
tiesa po kinietiskos Boshas turi labai patogia rankena ir paleidimo
mechanizma :)

minusas: niekam nepaslaptis kad vaikai daznai pjauna zole uz tevus, su
elektrine sis procesas vaikui yra kur kas pavojingesnis nei su benzinine nes
ant laido uzvaziuoti galima be problemu.

iki
EDO