Tema: Re: IMPREGNUOTU PUSINIU LENTU GRINDYS LAUKO TERASOJE
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-04-30 13:08:41
Tai normaliai impregnuota pusis nelabai ten ir prastesne uz ta maumedi,
vakare mestelsiu savo terasos foto, jau pora metu bus, apailkejos tas medis
ir tiek.  O jei lyginti su plytelemis, tai ten atskiras marazmas, ne musu
klimatui lauke plyteles klijuoti, nulaksto jos po poros metu ir jokie ten
neigeriantys misiniai nepadeda. Man dare terasa super vuper meistrai, uz
kosmine kaina ir kosminiai klijais ir visokiais paklotais, tai itariu po
kitos ziemos as jas nesunkiai susisluosiu  :)