Tema: Re: lauko durys
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-30 13:03:37
Na ne, siaip atejau su konkreciu klausimu, ne taip kad bile papliurpt ir
pakalbet apie nieka... ir kontaktu jokiu nedave....
O siaip realiai tai turiu beda, nes iejimo duru anga yra apie
2.7mx2.4m.... ja reik kazkuo uzpildyt ir labai nenoriu plastiko, ba
uzdarius duris drebes puse sienos... :)
gal kas nors turi patarimu....

--
MaRiUs