Tema: Re: Copy paste from TAF
Autorius: arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-04-30 02:54:39
Andrius Kubilius ketvirtadieni svarste, kad uz savo pavidalo ranku darbo
lele, parduodama interneto aukcione "eBay", jam tikriausiai reiketu
paprasyti 10 proc. mokescio. "As pinigu jau nebeturiu, dabar galvoju, ar man
priklausytu koks nors, kaip cia sakyti, 10 proc.", - svarste premjeras,
paklaustas, gal pats ketina dalyvauti aukcione ir nusipirkti lele