Tema: Re: IMPREGNUOTU PUSINIU LENTU GRINDYS LAUKO TERASOJE
Autorius: Bilibobas
Data: 2010-04-29 08:56:51
Turiu is pusiniu jau 3 metai.
Siaip vikas kaip ir normaliai, bet padengti reikia. Pirkau lygtais estiskas is Seniu, bet rimti zmones patare prasieit su alyva.
Impregnavimas tai tik del to kad ji nepuva, o igerimas vandenio vistiek vyksta. Tai va banke alyvos medziui ir vsio. Tekstura islieka
tik papildomai gaunas spalva kurios noretai. Tiesa is apatines buses butina irgi prasieit su gruntu, jis leidzia kvepuot, bet nepritraukia dregmes.
O kaina ir anksciau buvo zenkliai juntama, dabar gal net stipriai mazesne. As mokejau po 42,-/m2.
Pasitaiko "persuktu" lentu, bet nieko per laika issitiesina.