Tema: Re: gyvatvore
Autorius: bzik
Data: 2010-04-29 08:42:24
kaip man aiskino patyres zmogus, gyvatvore nuo triuksmo ir dulkiu bus efektyvi ja darant dviem lygiais: 2-3m aukscio krumai ir 4-5m aukscio medziai.
Jei tai ne didmiestis, tai kazin ar bus problemu. Mano kaimybystej valdiskoj zemej kas ka nori ta sodina, pasidare vejas. Vienintelis pavojus, kad reikalui esant niekas nepaisys tavo darbo ir kas, pjaus