Tema: Re: Kiek gali kainuot suvyrinimas
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-04-28 13:59:53
1. Vyrius prie varteliu virinti reikia tik varteliu statymo i vieta metu, o
ne is anksto - kad isvengti lauzimo. Gembes antrosios dalies vyriu
privirinimui prie atraminio pagrindo reikia prisitvirtinti is anksto.
2. Darbo daug, realaus uzdarbio is to - mizeris.
3. Minetu matmenu konstrukcija, tokia, kokiai pageidavimas cia aprasytas,
sutverciau be itampos koki savaitgali, UZ DARBA gaudamas 150,-Lt. Ne maziau.
4. Varteliu "pastatymas" i jiems numatyta vieta - min.50,-Lt + atvykimo i
darbo vieta islaidos.
5. "Produkta" gauni suvirinta ir nuslifuotomis siulemis. Gruntavimas ir
dazymas - uzsakovo bedos. Lygiai kaip ir medziagos.Medziagas i darbo vieta
pristatai ir gamini pasiimi (jei pastatymas nereikalingas) pats.

Va tokie butu MEGEJISKAI kartkartemis tokiais darbeliais (veiklos
paivairinimui) uzsiimancio asmens ikainiai. Itariu, kad profesionaliai ta
darba dirbantys uz tiek net nesiimtu arba pasiulytu viska atlikti su ju
medziagomis (privalumas - lankstai ir spyna, o uz visa kita teks sumoketi
brangiau) - taip tarp zaliavu "pasisleps" darbu kaina.
Del profesionalu ikainiu - pasiskambink i "Airenus" - ju poziuris i darba +
darbu ikainiai + terminai kuo toliau, tuo labiau man patinka. Gal sutarsi ir
nereikes blaskytis.