Tema: Re: Adatinis grezinys
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-02-19 09:01:11
Jo blyn pas mane vaikinai tulikui ziedus leido pamiskej, tai dziaugesi, kad
pusynelis tipo smelis bus, bet maciau beveik visa laika lauztuvais mojavo.
Suleido tris ziedus ir asarot pradejo, kad dadek babkiu, kes tipo sunku kast
buvo.
Kokio gylio pas tave grezinukas?
Gal ir vieta gali parodyt kaip nors, mano vieta Vaziuojant nuo Elektrenu uz
Geiboniu yra toks Uzumiskis ten sodu bendrija salia kelio Vievis -
Semeliskes.