Tema: Re: Adatinis grezinys
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-02-17 16:04:28
Nu cia jau kolukinis, bet panasu, kad veikiantis metodas.
Pas rusus maciau grezia su varikliu nuo benzopjuklo "Druzba" pritvirtina ta
druzba prie vamzdziu konstrukcijos kad patogiau butu ir pirmyn. Man rodos
ten irgi ar ne 10 cm storio graztais grezia, bet panasiais kaip zemes
graztai normaliam greziniui, tik plonesni ir sraigtas per visa ilgi.