Tema: Re: Vandens pasildymas: elektrinis boileris vs centralinis ?
Autorius: Rimokas
Data: 2010-02-08 12:36:33
> Nu bet pats pagalvok - kiek vandens atbego i boileri, tiek isbego. Visada
> atbega tarkim 8 laipsniu.
>
> Nu tai ir sildai atbegusi visada nuo 8 laipsniu iki tarkim 60.
>
> Tik ne visada sildai visus 200 litru. Kartais pasildai tik 50 litru naujai
> ibegusio vandens.
>
> Bet skaiciavimas visada toks - sunaudotas per men vandens kiekis *
> pasildymas nuo 8 iki 60 laipsniu.
>
> Ar ne taip?

  Siaip kaip ir viskas teisingai ... :-) Tik vienas momentas - tas saltas
atbeges susimaiso su boileryje esanciu ir vesina boileri . Pagal energijos
tvermes desni turetu but tas pats ar sildyt visa kieki ar dalimis ... :-))

  Paskaiciuosiu : musu 3 asmenu sanaudos 7-8 m3 per mernesi . Kiek zinau
didesne dalis buna salto . Tarkim 3 m3 susildyto ...
1.2 w * 3000 ltr * 55 lps = 198 kw * 0.34 ~ 68 Lt menesiui ... Panasu i
teisybe ... :-))