Tema: Re: Vandens pasildymas: elektrinis boileris vs centralinis ?
Autorius: Sail
Data: 2010-02-08 12:17:18
Nu bet pats pagalvok - kiek vandens atbego i boileri, tiek isbego. Visada
atbega tarkim 8 laipsniu.

Nu tai ir sildai atbegusi visada nuo 8 laipsniu iki tarkim 60.

Tik ne visada sildai visus 200 litru. Kartais pasildai tik 50 litru naujai
ibegusio vandens.

Bet skaiciavimas visada toks - sunaudotas per men vandens kiekis *
pasildymas nuo 8 iki 60 laipsniu.

Ar ne taip?