Tema: Re: Vandens pasildymas: elektrinis boileris vs centralinis ?
Autorius: AuriZzZ
Data: 2010-02-05 13:44:18
kaip gali būt pigiau elektra jei 1kwh shilumos tinklu kainuoja per pus
pigiau nei elektros kw? o energijos kiekis tai toks pat reikalinga tam
pačiam kiekiui vandens pasildyt..

Energijos kiekis reikalingas pašildyt 1t vandens nuo 15-55 - 47kWh
47*0,217=10,2lt - 6ilumos tinklais
47*0,46= 21,62 - elektra

energijos tvermės dėsnis dar egzistuoja, taip kad laukiu kol kas įrodys jog
elekta pigiau šildytis..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4837 (20100205) __________

http://www.eset.com