Tema: Re: Vandens pasildymas: elektrinis boileris vs centralinis ?
Autorius: Faktas
Data: 2010-02-05 11:03:29
tai aisku pigiau :)
kaip kitaip su centriniu gali buti?
buvo gi atvejis, kai zmones pasidare daugiabutyje iseinancio termofikacinio vandens
pasildyma elektra. gavosi, jog name siluma nesunaudota, nes kokios temperaturos
patiektas vanduo, tokios ir atgal isejo. ir jiems gavosi pigiau! :)
kur abusrdas - pasilde brangiausia kuro rusimi - elektra, ir gaunasi pigiau, nei centrinis.
tai kazkokias ten jiems sankcijas pritaike, baudas, kad kaip driso taupyt.