Tema: Re: Vandens pasildymas: elektrinis boileris vs centralinis ?
Autorius: Lee
Data: 2010-02-05 11:03:17
Del siu pliusu ir planuojama investicija.
O kai silumos tikiejas taip uzlanksto kainas, tai belieka ivertinti
kiek kainuos sildymas elektra.

Kaip tai skaiciuoti?
Nes manau neuztenka paskaiciuoti kiek kainuos susildyti tuos 3
dazniausiai vartojamus m3? Naudojimo eigoje i boileri patenka saltas
vanduo, ko pasekoje vel sildoma ir t.t.