Tema: Re: laminato, parketo klojimo kaina?
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-01-11 11:28:33
Viskas labai priklauso nuo kambariu formos, kampu kiekio, klojimo budo ir
t.t.
Staciakampiui kambariui viena kaina, o kambariui su visokiomis nisomis ir
dar 45o kampu klojimu, kaina turetu buti visai kita.
Mano galva 60m2 vidutinio sunkumo kambario per viena diena iskloti nelabai
pavyks, o dar plintusai, tai viso 2 darbo dienos po 300Lt - normalu.