Tema: Re: auksarankiai lietuviai pasidalinkit patirtimi apie spakliavima
Autorius: gintasma
Data: 2009-12-04 12:56:38
ojojoi koks kaka glaistas tas sheetrock (sako skandinavams patinka, nes pas
juos kokybiniai reikalavimai kur kas zhemesni). pas mane irgi kreivarankiai
shito prase, pasirodo lengviau tepasi. bet teko ishgrust tuos lauk, ateje
normalus zmones keike ta glaista, labai grubletas, nesidaro idealus
pavirsius. Kadangi kokybes norejau preciziskos, perglaiste viska su IGIS MR.
Puikiai atrodo. dirbo dazytojai profesionalai, vien tik ta darba niolika
metu daro, labai gerai padare. Sake, kad mikrosfera, makrosfera neziuret, o
kodel neklausiau.