Tema: Re: Buitiniu prietaisu servisu ikainiai :(
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-04 10:37:51
palaikau nuomone, kad kai kurie musu verslininkai nori uzsidirbti is vienos prekes tiek, kad uztektu menesi gyventi. Zinome ne visi ir nevisada, bet tikrintis reikia pastoviai.
Vienas is naujesniu bajeriu kad ir maximos akcijos kur viskas pagalvota. Keptuve tefal 28 cm diemetro kaina berods 117 lt, ir akcija -40 procentu perkantiems ta savaite. Norfoje tokia pati be akcijos nesiekia 70 lt. Kaip sakoma apie viska pagalvota :)

T:)