Tema: Re: Q. 2 ar 3 stiklu langai?
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-12-04 10:31:03
Taip, kaltas, neparasiau. Langas plastikinis, kvadratas 1,4x1,4m,
neatsidarantis Hermioprojektu Koomerling profilis, skirtas 24mm paketui.
Berods ten kazkiek paploninus tas juostikes itilptu didesnis, bet 32 tai
netilptu niekaip. Cia ir visa klausimo esme. Man buvo perskiles stiklas ir
pakeiciau i toki 4-6-4-6-4+Arg. Tik neesu tikras, kad jo charakteristikos ne
blogesnes uz 4-16-4, o kaina buvo net 700 su idejimu. Yra dar vienas toks
remas. Butu idomu zinoti jei atsitiktu taip, kad ta ar ana stikla vel kas
sudauzytu i ka keisti. Ar is vis yra koks pliusas keisti i kitoki? Sienos
nekiauros.